کربن کوتر پوشش‌های نانوساختار در New South Wales

دستگاه کربن کوتر رومیزی با پمپ توربو، مدل DCT، یکی از دستگاه‌های لایه‌نشانی در خلاء پرفروش شرکت پوشش‌های نانوساختار (NSC)، در بخش میکروسکوپ الکترونی مرکز آنالیز مارک وین‌رایت در دانشگاه New South Wales استرالیا به منظور آماده‌سازی نمونه‌ها برای تصویربرداری میکروسکوپ الکترونی مورد استفاده قرار می‌گیرد و فیلمی از نحوه کار با دستگاه منتشر شده است.

دستگاه‌های لایه‌نشانی در خلاء با کاربرد آماده‌سازی نمونه میکروسکوپ الکترونی، مانند اسپاترکوترها، کربن کوترها و تبخیرکننده‌های حرارتی، بخش بزرگی از صادرات شرکت پوشش‌های نانوساختار را شامل می‌شوند و توسط دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بزرگ سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دانشگاه New South Wales در استرالیا فیلمی از نحوه کار با دستگاه کربن کوتر رومیزی DCT را در سایت یوتیوب منتشر کرده است که در آن چگونگی نصب فیبرکربنی در درب دستگاه و انجام لایه‌نشانی کربن را نمایش می‌دهد.

در لایه نشانی کربن – Carbon Fiber Evaporation Head

شرکت پوشش‌های نانوساختار همواره در حال به‌روز‌رسانی و ارتقاء کیفیت محصولات خود است و امکان طراحی دستگاه‌های لایه‌نشانی در خلاء را بر اساس نیاز مشتریان را فراهم نموده است. با توجه به کاربرد وسیع دستگاه‌های لایه‌نشان کربن در آماده‌سازی نمونه‌های میکروسکوپ الکترونی و نیاز به انجام لایه‌نشانی‌های پی‌درپی قابل برنامه‌ریزی و اتوماتیک، هم‌اکنون دستگاه‌های لایه‌نشان فیبر و راد کربن شرکت پوشش‌های نانوساختار با قابلیت لایه‌نشانی تمام اتوماتیک ارائه می‌شوند. 

برخی از محصولات شرکت

اسپاترکوتر

NSC DST1-170 Full Face Second Products Page

کربن کوتر

NSC DCR full face

SEM کوتر

تبخیر حرارتی

NSC DTE Full Face Products Page

Leave a Comment