Mag Holder: نگهدارنده هدف اسپاترینگ جدید دستگاه DST2-TG

Mag HolderTM: نگهدارنده هدف اسپاترینگ جدید دستگاه DST2-TG

شرکت پوشش‌های نانوساختار برای دسترسی آسان به هدف اسپاترینگ و تسهیل تعویض هدف در داخل گلاوباکس، نگهدارنده هدف جدیدی را برای دستگاه لایه‌نشانی رومیزی اسپاترینگ و تبخیرکننده حرارتی مناسب برای گلاوباکس، مدل DST2-TG، طراحی کرده است.

نگهدارنده هدف Mag holderTM برای سیستم اسپاترینگ DST2-TG اتصال هدف به کاتد را بهبود می‌بخشد و انتقال حرارت و طول عمر هدف را افزایش می‌دهد. نگهدارنده هدف Mag holderTM هدف را با نیروی مغناطیسی و بدون نیاز به پیچ‌ یا هرگونه اتصالات اضافی به کاتد مگنترون متصل می‌نماید.

NSC DST2-TG full face second products page

 DST2-TG یکی از سیستم‌های پوشش خلاء چند منظوره شرکت پوشش‌های نانوساختار است که برای قرار دادن در گلاوباکس برای ایجاد لایه‌های نازک بسیار حساس به محیط لایه‌نشانی، مانند ساخت باتری‌های یون لیتیومی، طراحی شده است. لایه‌نشان اسپاترینگ سه‌کاتده DST3، یکی دیگر از دستگاه‌های لایه‌نشانی پیشرفته شرکت پوشش‌های نانوساختار است که امکان لایه‌نشانی به صورت اسپاترینگ هم‌زمان (co-sputtering) و آلیاژسازی را برای اهداف تحقیقاتی فراهم می‌سازد. همچنین، این دستگاه لایه‌نشانی تحت خلاء به همراه تبخیرکننده حرارتی با نام DST3-T نیز عرضه می‌شود.

علاوه بر این، شرکت پوشش‌های نانوساختار انواع لایه‌نشان‌های تحت خلاء رومیزی را به عنوان لایه‌نشان SEM برای آماده‌سازی نمونه میکروسکوپ الکترونی تولید می‌کند. از جمله محصولات این شرکت می‌توان به لایه‌نشان‌های رومیزی اتوماتیک کربن خلاء پایین و بالا، DCR و DCT، تبخیرکننده‌های حرارتی، DTE و DTT، و لایه‌نشان‌های کندوپاشی (Sputter coater) تحت خلاء کم و زیاد، DSR1 و DST1، به ترتیب مناسب لایه‌نشانی فلزات نجیب و اکسیدشونده، اشاره نمود.

علاوه بر این، دستگاه‌های لایه‌نشانی چندگانه شرکت پوشش‌های نانوساختار، امکان پوشش‌دهی به روش‌های مختلف را در یک سیستم لایه‌نشانی فشرده امکان‌پذیر می‌سازند، مانند لایه‌نشان‌های کربن و اسپاترینگ تحت خلاء پایین و بالا، DSCR و DSCT، که با تجهیز مدل DSCT به یک درب تبخیر حرارتی (مدل DSCT-T) امکان لایه‌نشانی به روش تبخیر حرارتی نیز در این مدل فراهم می‌شود.

برخی از محصولات شرکت

اسپاترکوتر

NSC DSR1 Full Face Products Page

کربن کوتر

SEM کوتر

NSC DSCR Full Face Products Page

تبخیر حرارتی

DTT full face

Leave a Comment